:'(

Hej.
Det känns lite tomt just nu. Men fykist känns det bra. Kommer ni ihåg
att jag sa att jag var kär. Jag känner inget mer än räddsla och vis äkel vid den personen.
Mitt hjärt bultar fortfarande av räddsla och sorj. Men spela roll.
Sitter vid fb och tar bort alla som jag nyss var med. Jag vet att de bara skoja.
Men det var inte kul. Det var obehaglit och läskit. Jag hoppas att jag slipper träffa de.
Jag vill nog vara ensam ett tag. Men jag ska nog jalla fall lämna pengar till Lota på tisdag.
Jag kommer nog att hoppa att vara med Frida på tisdag. Jag ska förklar varför till henne.
Jag hoppas att hon kommer att förstå. Är Lota hemma själv ska jag säga att jag inte kommer till henne
någon mer och förklara varför. En av de kommer alltid ditt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =)



Jag råkade hitta din blogg min kompis heter också Caroline eriksson =)))) Gud vad trisst att det inte gick så bra med kärleken=( Vem är lotta?en kompis? Varför äklades du?? Kram, Jossan=)<3

2012-04-29 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0