Jordbrogården!

Hej!
Idag har jag vart på disco på jordbrogården. Det var ganska tråkit.
Men inte nästa men näst nästa fredag ska jag och Fridah Andersson åka till vh och ha kul.
På tisdag ska hon och jag åka till vh och försköka hita nån som vill köpa cider till oss.
Jag har faktist blivit duktig i skolan. På mate, svenskan, bild och mm.
Plugar droger, alkohol, siggareter och sexualkunskap hemma ;P
Jag har smakat brun. Det var jävlikt god. Jag har en ny favorit låt. Mikrofonkåt med September.
Har börgat skriva på vägarna :P Jag byter namn på facebook hela tiden.
Är hångel sugen ;P Jag är kär, men jag säger inte i vem. Har inte så mycket mer att säga.
Skriver mer senare elr imorgon.

Pussar och kramar Caroline<333
23:11
27/4-2012


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men cider??alko cider då lr??? vrf??de e inte äns gott!!blääää

2012-04-29 @ 00:46:21
Postat av: Anonym

vad e brun????=)

2012-04-29 @ 00:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0