Hej igen!

Hej igen!
Hoppas att ni mår bra. Det är änkligen fredag! Jag söker en ny kille.
Jag hoppas att jag hittar en skyst kille. Jag har ganska höga krav :P
Han ska vara myssig. Han ska inte vara rädd för att vissa upp mig för sina vänner och säga hur mycket
han älskar mig. Han ska vara mogen. Han ska vara 14 till 27 år gammal.
Han ska vara ärlig. Han ska kuna ha kul. Han ska gilla musik. Han ska inte ha nåra problem med att jag dricker alkohol elr att jag röker. Han ska inte snusa. Han ska vara snäll. Han får inte väga mindre än 64kg.
Hälst inte mindre en 170cm. Han ska vilja att vara med mig minst varanan vecka.
Får ej vara alergisk mot hundar! Har 4 stycken. Han får gette gärna vara förstående.
Han ska helst vara förlåtande. Han får ej ha nåra problem med min stil.
Om du är intreserad kan du ta kontakt med mig på min fb elr msn elr IMVU.
På fb heter jag Carro Kram. Min msn är [email protected]. Jag heter carro000kram på IMVU.
Min mobil funkar inte. Ha en bra helj!

Pussar och kramar Caroline<333
21/4-2012
01:58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0