Fredrik

Hej!
Jag hoppas att ni mår bra. Jag mår bra fysiskt. Psykist mår jag så där.
Känner mig lite ensam. De jag smsar svarar inte. Jag får inte gå ut.
Imorgon ska jag gå med  en lång tröga med korta armar och mörk blå shorts.
Just nu rakar jag ben och armar och lyssnar på musik. Jag smsar också Fredrik.
Men som vanlikt näör han är med sina polre och supper svarar han inte...
Men han har lovat att komma till jordbrogården imorgon.
Om jag har otur går bella ditt och hann håller på med henne i stället.
Men jag hoppas att det kommer att bi bra.
Han svarar inte äns när jag frågar om han är sur på mig.
Men alla hatar ju mig. Känns jalla fall så...
Det är tur att jag har Fridah Andersson och Mathilda Björklund.
Anars hade jag någ inte vellat leva nu. Inte för att jag vill det pricis...
Men än då. Jag hoppas att ni har bätre än jag ses senare.

Pussar och kramar Caroline<333
10/5-2012
21:28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0