Pussar och kramar<333

Hej!
Just nu sover Fridah. Jag siter här och skriver. Vet ni att vara kär är helt underbart!
Jag är kär... I Fredrik Heikenström. Men belle är också kär i honom.
Belle är kär Fredrik Heikenström, Dennis Edberg och några andra.
Jag lossas att vara vän med henne. Men igenkligen hatar jag henne!
Hon kan gå och dö! I skolan brukar hon komma till mig och säga att Fredrik inte svarar på sms.
Jag säger att jag tycker synd om henne. Men jag tänker: Där fick du suba!!!
Jag älskar Fredrik Heikenström. Jag har massa bilder på honom på datorn.
När jag tänker på det förflutna när jag och Fredrik inte var vänner pricis,
Så kommer jag ihåg att de där 3 självmords försköken. De där gångerna som jag skärde mig på armen.
Men nu har jag inte äns tanken på nåt sånt. Jag älskar värkligen Fredrik och det vet han.
Jag drömer varge natt att han ska säga att han hatar mig. Jag skulle göra allt han ber mig om förutom
att säga farväll till honom och sedan alldrig träffa han igen.

Pussar och kramar Caroline<333
13/5-2012
23:52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0