Jordbrogården

Hej!
Idag har Inger vår lärare, Bråkat med Fridah. Hon är så jävla dum i huvudet!
Ikväll ska jag till jordbrogården. Fridah ska ditt kvart över 7 och åka däår ifrån kl halv 9.
Jag har fåt nya kläder av mamma. Det är ett par nsygga rosa string, ett par rosa bh, svarta taits och en rosa kläning. Min mobil funkar nu. Mitt nr är 0707420400. Jag hoppas att Fredrik kommer ditt.
Är han snäll ska jag vara snäll tillback. Men är han elak ska jag dissa honom helt.
Jag ska faktist vara snäll och ge han en kram om han kommer.
Om ni undrar så nej, vi är inte ihopp och jag tänker inte bli ihopp med honom.
Igenkligen vill jag gå hem till honom och smälla till honom på käften!!!
Men jag ska ge han en chans. Jag lettar efter fortfarande efter en ny pojkvän.
Om du har några fråger till mig skriv de här så svarar jag nästa gång jag bloggar.
Om du är intreserad smsa 0707420400. Skriv vad du heter och hur gamal du är.
Just nu lyssnar jag på Flo Rida feat. Sia - Wild Ones och är ine på fb, skype och msn.
Min msn är [email protected]. Jag heter Carro Kram ( singel ) på fb.
Jag heter carro dedu på skype. Ska snart äta potatis i ungnen och snitsel.
Innan jag åker till jordbrogården ska jag möta upp rebecka. Sen åker vi tillsamans till jordbrogården.
Imorgon ska jag kanske vara med bella. Om jag har lust. Vi får se.
Jag skriver mer ikväll. Ha det bra så länge!

Pussar och kramar Caroline<333
4/5-2012
15:19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0