Grilla

Hej!
Idag var vi ut och grilla med Sussi och Hanna. Det var kul.
Vi grillade handburgare. Det kostade 20kr. Jag bjöd fridah på pengarna.
Jag ville inte ha. Så jag har 30kr kvar. Jag gorde en knapp också.
Den här veckan har jag vart på kortids. Det är ganska rolikt.
Men det finns en personal som jag inte gillar för hon tittar på mig som det vore nåt fel på mig.
Annars gillar jag alla på kortids. Jag ska åka hem imorgon.
Just nu fixar jag mina fb bilder och lyssnar på relax music.
Jag har bestämt min framtid idag. Jag ska bli hemma fru.
Med två barn och en hund. Vi ska på i handen elr brandbergen. Jag ska ett barn .Blir det en kille ska den heta Lucifer elr Rasmus elr Tommy. Blir det en tjej ska de heta Elina elr Lo elr Emy.
Om det blir en flick hund ska den heta Moly elr Sirri.
Blir det en pojk hund ska den hetta Mike elr Mio. Om det inte skulle funka med att jag är hemma fru
vill jag bli förfatare elr polis. Om jag ska gifta mig ska jag gifta mig i Paris elr NEW YORK.
Det går bra att gifta mig i Sverge också. Jag ska ta nåra bilder på mig och lägga ut på min blogg i heljen.
Det blir kul.  Jag ska ta tag i cicilia imorgon. När Mathilda satt i Jens knä och gosade, Kom cicilia och satt sig på Mathilda och förstörde allt. Hon försköker alltid förstöra deras förhålande för hon är avensjuk på Mathilda som är ihopp med Jens hennes ex. Hon borde fatta att han inte vill ha henne!
Jag ska ta tag i henne och skälla ut henne ordäntligt.
Om jag har otur kommer jag få damp och slå henne röd och blå.
Men ska försköka låta bli. Jag hoppas att ni har det bra. Jag mår lite ila, Men annars mår jag bra.

Kärleks raport: Just nu vet jag inte vad jag vill. Det finns så många falska meniskor i dena värd...
Men jag tror jag ska lära känna Anders bätre jalla fall.
Jag vet inte om jag vill slösa mer tid på att älska Fredrik.
Men han skulle någ bli en bra vän om han vill.
Jag gillar att skriva av mig. Det är skönt att bli av med alla tankar som virlar runt i mitt huvud.
Det var någ allt för idag. Men jag skriver mer amtinge imorgon elr Fredag elr Lärdag elr Söndag.

Pussar och kramar Caroline<333
22:46
9/5-2012


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Caroline =)



Vad du är duktig på att skriva. Du verkar vara en sån snäll tjej. Fortsätt att skriva, det gör du så bra. Kraaaaaam=)))

2012-05-10 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0